onsdag den 1. januar 2014

Send et genbrugskort

Sådan er titlen på den "leg" jeg hermed invitere jer til at deltage i.
I 2013 har jeg lavet 2 genbrugskort:

De vakte glæde, og Margrethe lagde denne kommentar:
Hei!Kjempesmart,og så flott:-)Kos deg med syingen og ha en god helg!I grunnen fin lek neste gang,nå som vi snart er ferdig med mug rug byttingen.Lage og sende kort til hverandre med noen velvalgte ord!

Jeg har derfor valgt at tage denne udfordring op, det bliver ikke et decideret bytte, da man ikke sender til hinanden 2 og 2.
Det man melder sig til er:
  • I løbet af  de første 6 måneder af 2014 at sende 2 nylavede genbrugskort til 2 personer, som man får oplysninger på fra mig.
  • Efter sommerferien kommer så måske nok den største udfordring, for da skal man vælge det ene af de kort man har modtaget og sende det videre til en ny person, som man også får oplysninger på fra mig.
Hvordan jeg har lavet genbrugskortene kan du læse her, og så regner jeg med i løbet af januar at lave  en mere detaljeret beskrivelse her på bloggen.

Sidste tilmelding for at lege med er 31.januar 2014. Når du tilmelder dig, gerne på mail: gimoeni@gmail.com , så husk at skrive Navn, adresse og evt. link til din blog hvis du har en sådan.

Nu håber jeg at rigtig mange har lyst til at lege med,læg gerne et link til dette indlæg på din egen blog, så fænomenet "Genbrugskort" kan spredes og give glæde i det nye år. 

2 kommentarer:

  1. Hei!Klart eg blir med på dette i 2014,spennende!Godt nytt år,beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at blive lidt af en udfordring, så den springer jeg over i år, men ser med glæde på hvad I andre sender og modtager!

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.