onsdag den 31. juli 2013

Genbrugskort

Jeg har syet et kort, som jeg tænker kan bruges igen og igen, for på den måde at nå at glæde mange.
Det broderede motiv er valmuen fra Wenche og Helenes Flora Nordica BOM.

På bagsiden har jeg først noget lyst stof og derefter klar plast, med en stof kant foroven, så der bliver en gennemsigtig lomme.

 Tanken er at jeg på lørdag sætter kortet her, hvis modtageren ønsker det kan de tage kortet og skrive et nyt og sætte i og dermed genbruge forsiden af kortet......hvem ved, måske får jeg det så engang igen et helt andet sted fra, det kunne da være sjovt.

4 kommentarer:

  1. Super god idé, men hvis jeg var modtageren, ville jeg have rigtig svært ved at skulle slippe det igen!

    SvarSlet
  2. En genial ide, er det en man må bruge ?
    Syhilsner Esther

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Esther
      Du må meget gerne bruge ideen.
      Hilsen Gitte

      Slet
  3. Super god ide. Jeg tror bare ikke jeg kunne nænne at forværre det væk,, hvis det var mig, der havde fået det.

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.