søndag den 5. februar 2017

WIP

WIP = Work in progress, og jeg begynder at fornemme at det bliver mit motto for 2017.
Der bliver ikke så mange ting færdige, men det betyder ikke at der ikke bliver syet.
Både lørdag og søndag har der været gang i 3 forskellige projekter, som alle er rykket lidt videre, men  intet er færdigt - endnu.
Årsagen tror jeg er 365 Challenge, som lever op til sit navn og er en daglig udfordring. Flere dage i ugen når jeg ikke rigtig at sy andet end dagens blok, så de andre projekter kommer på den måde til at vente lidt længere, men sådan er det jo, så længst døgnet ikke levner flere sytimer.
Det gode er at jeg stadig følger med og har syet alle blokke indtil nu.
Her er de sidste 9 dages udfordringer:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.