torsdag den 16. februar 2017

Et slidt mønster

Da jeg for nogle uger siden fandt mit giraf mønster frem slog det mig at det må være mit mest slidte mønster.
Jeg har fået bestilling på 1 giraf til en pige, men at sy bare 1 giraf, det har jeg nu lidt svært ved. I denne om gang er det blevet til 4, så er der lidt at vælge i mellem, og mon ikke jeg finder aftagere til de andre 3 også.


Nu kan jeg også vise hvordan jeg valgte at løse udfordringen, som man kunne deltage i, i Vitus Bering Quilters denne sæson.
Vi fik stoffet ved første sy aften efter sommer ferien og ved syaften i februar var det tid til afsløringen af de mange forskellige projekter.
Her er min løsning:
Tæppet er maskin syet og quiltet, der er fleece på bagsiden, da jeg tænker at det nok bliver til et puttetæppe.



Det er det blomstrede stof der er udfordrings stoffet, og vi fik 30 cm.i en halv bredde. Det var ret spændende at se hvordan udfordringen var blevet løst, meget forskelligt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.