tirsdag den 31. december 2013

GODT NYTÅR

For et år siden lavede jeg nogle nytårsfortsætter i forhold til syningen. Jeg er faktisk ret godt tilfreds med det jeg har nået at sy i 2013, men er lidt ærgerlig over at kun 2 af mine "Nytårsfortsætter" blev færdige.
Jeg har besluttet at overføre de sidste 2 som er :
  • DU 2010, skal monteres, quiltes, og have kant på.
  • Putte tæppe: stoffet er skåret og optager min ene design væg.....og har gjort det meget længe. Tjaaa dette er stadig en UFO, og jeg har tilmeldt den i VBQ´s UFO leg for at se om det kan hjælpe mig igang ....... jeg må hænge i så der bliver et putte tæppe.
 også har jeg lige et par stykker mere som jeg også gerne vil i mål med i 2014 det er:

  • Tæppe til min ældste pige, efter Tokoy-Subwaymap mønster, meget af stoffet er efterhånden fundet, så nu skal det være.
  • Trekantet legekube, som er en ny udvikling der er gået ret så meget i stå, da jeg har svært ved at gennemskue monteringen.
Har du nogle sy-relaterede fortsætter??

Så er der kun tilbage at ønske jer alle som læser med her


 GODT NYTÅR

 



1 kommentar:

  1. Jeg tror mine nytårsfortsætter skal være at blive færdig med noget af alt det jeg er begyndt på.
    Godt nytår.

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.